مطالب مرتبط:
عشایر ایل بچاقچی و اهالی روستای قنات ملک برگزیدگان دوستدار کتاب کشور شدند
27 استان ایران برای حضور در جشنواره ملی نان کامل اعلام آمادگی کردند
فیلم | باغ های سرسبز سهرورد میزبان جشنواره ملی گردو
درخشش الکسیس گندوز در تیم ملی
آغاز ثبت نام مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در ایلام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 14:102024-10-15فرهنگي

درخشش روستای «حاضرمیل» ایلام در جشنواره ملی روستاها و عشایر دوستدار کتاب 


️مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: روستای «حاضرمیل» شهرستان دهلران به عنوان یکی از روستاهای برگزیده دهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب معرفی شد.

- درخشش روستای حاضرمیل ایلام در جشنواره ملی روستاها و عشایر دوستدار کتاب  ایسنا/ایلام ️مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: روستای حاضرمیل شهرستان دهلران به عنوان یکی از روستاهای برگزیده دهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب معرفی شد.

  علی هلشی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه به ویژگی های خاص فرهنگی و اجتماعی روستاها، مجموعه فعالیت ها و طرح و برنامه های اجرایی، روستای 《حاضرمیل》 واقع در شهرستان دهلران به عنوان یکی از روستاهای برگزیده دوستدار کتاب در کشور عنوان شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب برنامه ای است که هر سال با محوریت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می شود و بر این اساس امسال 15 روستا یا آبادی عشایری به عنوان روستاها و عشایر دوستدار کتاب معرفی شدند.

️ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، هلشی افزود: دهیاران، شورای اسلامی روستا، بخشداران، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، مدارس و سایر نهادهای فرهنگی و تشکل


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - روستاها - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - جشنواره روستاها - شهرستان دهلران - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

درخشش روستای «حاضرمیل» ایلام در جشنواره ملی روستاها و عشایر دوستدار کتاب 

درخشش روستای «حاضرمیل» ایلام در جشنواره ملی روستاها و عشایر دوستدار کتاب